مارک آلومینیوم | تولید مارک آلومینیوم

مارک آلومینیوم | تولید مارک آلومینیوم

مارک آلومینیوم

امروزه استفاده از مارک آلومینیوم در صنایع بسیار رواج پیدا کرده است. آلومینیوم فلزی گرانبها از نظر استفاده می باشد. به دلیل اینکه به راحتی در دسترس قرار دارد و با توجه به ویژگی های فلز می توان طرح ها و شکل های مختلفی را بر روی آن پیاده کرد. این فلز بسیار قابل انعطاف می باشد و در رنگها و اندازه های مختلفی می توان طرح ها را بر روی آن چاپ نمود.

استفاده از آن در صنایعی که نیاز به دوام بالا در شرایط مختلف آب و هوایی دارند بسیار مورد توجه می باشد. مقاومت بالا در برابر رطوبت و اکسید شدن، این فلز را بسیار محبوب کرده است. می توانید طرح های خود را در اندازه و شکل های مختلف با ضخامت های متفاوت بر روی این فلز چاپ کنید.

از مارک آلومینیوم در جاهای مختلفی استفاده می شود. یکی از مهم ترین استفاده های آن نصب بر روی محصولات شرکت ها می باشد. شرکت ها برای شناسایی محصولاتشان و مجزا نمودن آن ها از سایر محصولات مشابه اقدام به تولید مارک آلومینیوم می نمایند. آن ها نام و یا علامت تجاری خود را بر روی قطعه های از جنس آلومینیم چاپ می کنند. سپس آن را بر روی محصول می چسبانند. مارک ها در انواع و رنگ های مختلفی قابل تهیه و چاپ می باشند.

می توان انواع شکل های گرافیکی و یا اسامی را با فونت های مختلف بر روی آن ها چاپ کرد. تنوع در طرح و رنگ، امکانی را فراهم نموده که افراد بتوانند از میان آن ها بهترین و به صرفه ترین محصول را برای خود انتخاب نماید. با استفاده از این امکان می توان برای قسمت های مختلف از جمله انبار، سالن و مکان های دیگر انتخاب های مناسب را انجام داد و بهترین نوع را برگزید.

مزایای استفاده از مارک آلومینیوم

آلومینیوم به دلیل فراوانی و تهیه آسان و همچنین شکل پذیری راحت یک انتخاب خوب برای پلاک می‌باشد. تولید پلاک آلومینیوم بسیار مقرون به صرفه است. زیرا هم مواد اولیه آن راحت در دسترس قرار می‌گیرد و هم بسیار شکل پذیر و مناسب تولید مارک می باشد. با صرف نیروی کم می توان آن با آسانی تولید نمود. در نتیجه هزینه تمام شده آن بسیار مناسب می باشد.

در مارک های نامی یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. بنابراین شرکت هایی که در حجم بالا نیاز به پلاک دارند بسیار مفید بوده و نسبت به سایر موارد هزینه کمتر و ماندگاری مناسبی دارد. تولید مارک در این نوع فلز تقریبا برای تمامی صنایع قابل تولید و دارای کاربرد می باشد.

مشخصات مارک آلومینیوم

از مهم ترین ویژگی های مارک آلومینیوم می توان به سبک بودن آن اشاره کرد. آلومینیوم نسبت به سایر فلزها بسیار سبک می باشد. همچنین در شرایط مختلف دمایی بسیار مقاوم و با دوام می باشد. یکی دیگر از ویژگی های آن انعطاف پذیر بودن آن می باشد، لذا به راحتی قابل چکش خوردن و شکل دادن می‌باشد. این سه ویژگی باعث شده اند که این فلز بسیار مورد توجه قرار بگیرد، و در صنایع مختلفی از آن استفاده شود.

تهیه مارک از این فلز بسیار مقرون به صرفه می باشد. از مهم ترین ویژگی های آن نیز می توان به مقاومت آن در برابر خوردگی اشاره کرد. این فلز در برابر اکسید شدن و قرار گرفتن در فضاهای با شرایط نامناسب بسیار مقاوم می باشد. در فضاهای نامناسب مانند نور خورشید و فضای باز می تواند بیش از دو دهه ماندگاری داشته باشد بدون اینکه نشانه هایی از محو شدگی در آن دیده شود. که بسیار عالی می باشد.

کاربردهای مارک سازی آلومینیوم

این فلز به دلیل اینکه هنگام چاپ فلزات، میان قسمت چاپ شده و فضای دست نخورده تضاد خوبی برقرار می کند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از لحاظ گرافیکی تضادی که هنگام چاپ به وجود می آید بسیار جلب توجه می کند. این ویژگی از دلایلی است که اغلب آن را برای مارک نام و استفاده در تجهیزات مختلف بدل کرده است. دادن ظاهر حرفه ای به تجهیزات و کلاس بالای تجاری از جمله کاربردهای این نوع مارک ها می باشد. اندازه های متنوع و رنگ های مختلف و ضخامت گوناگون از ویژگی های دیگر این فلز می باشد، که انتخاب آن را بسیار مقرون به صرفه کرده است.

استفاده از مارک آلومینیوم در انواع فضاها و شرایط مختلف کاربرد دارد. از صنایع سنگین مانند هوا و فضا و دریاها و کشتی ها تا صنایع سبک مانند غذا و نوشیدنی سایر صنایع از این نوع فلز استفاده می‌کنند. آن ها با بهره گیری از ویژگی های این فلز مارک های خود را در اندازه ها و انواع مختلفی تولید می کنند. تقریبا در تمامی صنایع از آلومینیوم استفاده می شود. با توجه به اینکه آلومینیوم در دو مدل براق و مات ارائه می شود، می توانید مارک های خود را با توجه به نیاز و سلیقه خود به دلخواه انتخاب و سفارش دهید، تا مارک های شما به دلخواهتان تهیه و ارائه گردند.

سایر استفاده ها از این نوع مارک

شرکت ها عموما یک پلاک یا مارک به نام دائمی خود تهیه می نمایند و هنگام تولید محصولات آن را بر روی محصولات خود می چسبانند. این کار باعث می شود که آن ها کالای خود را از سایر رقبا متمایز سازند. این کار تقریبا در تمامی صنایع صورت می پذیرد. ویژگی های این فلز مخصوصا برای صنایعی که نیاز به دوام بالا دارند بسیار حائز اهمیت می باشد.

این کار باعث می شود در مدت زمان بالا که از محصول استفاده می شود، مارک شرکت بر روی محصول باقی بماند. استفاده از مارک آلومینیم یکی از بهترین نوع تبلیغات نیز می باشد. به دلیل اینکه این مارک در هنگام استفاده از محصول در ذهن استفاده کنندگان باقی می ماند. هرجایی که فرد استفاده کننده چنین محصول را مشاهده کند، محصول شما نیز در ذهنش مرور می شود.

اصولا این نوع برچسب ها با استفاده از پیچ و مهره و یا پرچ، بر روی محصول نصب می شوند. با توجه به ویژگی های این نوع فلز می توان انواع طرح های گرافیکی را بر روی آن با کیفیت بسیار بالایی چاپ کرد.

Rate this post
468 ad
ارتباط با فروش