مارک پارچه ای | تولید مارک پارچه ای

مارک پارچه ای | تولید مارک پارچه ای

مارک پارچه ای

امروزه استفاده از انواع اتیکت ها و طرح های پارچه ای آماده، بسیار رواج دارد و از آن استفاده های فراوانی می شود. مارک پارچه ای از جمله اتیکت هایی می باشد، که در طرح و رنگ های مختلف تهیه می شوند. داشتن کاربرد گسترده، آن ها را به نوعی تبلیغ تبدیل نموده است، داشتن کیفیت بالا و طرح های متنوع از جمله ویژگی های آن می باشد.

هر نوعی طرحی قابل اجرا و پیاده سازی می باشد. یکی از مزیت های دیگر آن نداشتن محدودیت در اندازه سفارش می باشد. داشتن قیمت مناسب آن ها را به مارک های جذاب و به صرفه تبدیل کرده است. تولید مارک پارچه ای در دو مدل ساتن و تافته قابل اجرا می‌باشد.

مشخصات مارک پارچه ای

یکی از انواع لیبل ها مارک پارچه ای می باشد. این نوع مارک ویژگی های بسیار خوبی دارد. قیمت مناسب، انعطاف پذیری و سادگی از ویژگی های مهم این نوع لیبل می باشد. برای تولید این نوع مارک‌ها نیاز به چرخ های مخصوصی می باشد. هم چنین می توان آن را در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید کرد. از مارک پارچه ای برای معرفی برند و سایر انواع لباس ها استفاده می کنند. استفاده از این کار می تواند جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد.

به دلیل اینکه وقتی مارک خود را بر روی پارچه چاپ کردید پارچه شما از سایر رقیبان مجزا می شود. به دلیل ماندگاری آن این نوع تبلیغات بسیار اهمیت دارد. به دلیل تهیه آسان و قیمت مناسب طرفداران بسیاری را جذب کرده است. می توانید سفارشات خود را در انواع و سایز های مختلف ثبت کنید.

اهمیت استفاده از اتیکت پارچه ای

اتیکت پارچه ای در طیف وسیعی از انواع پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در کالاهایی مانند کالای خواب، مبلمان، سرویس آشپزخانه و پوشاک از جمله پشت یقه مانتو، تیشرت، روسری، پالتو و پیراهن مورد استفاده قرار می گیرد. مارک پارچه ای دارای دوام و ماندگاری بالایی می باشند. در برابر شستشو ماندگاری بسیار خوبی دارد و در برابر نور آفتاب نیز می تواند مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.

با توجه به اینکه بافت خوبی دارد و دوختن آن به وسیله دستگاه و راحت انجام می شود کاربرد فراوانی در تولید پارچه دارد. در مجموعه وسیعی از انواع مختلف کارها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های آن تنوع زیاد می باشد و هم چنین محدودیتی در اندازه ندارد. با وجود رنگ بندی های متنوع می توانید طرح دلخواهتان را سفارش دهید .

نوع کاربرد مارک پارچه ای

• در سفارشات این نوع مارک محدودیتی از نظر اندازه وجود ندارد. با این توضیح که برای لباس های بچه گانه از اندازه های کم (1 تا 1.5 سانتی متر) و برای لباس های بزرگتر مانند از سایز بزرگتر (1.5 تا 3.3 سانتی متر) استفاده می شود.

• می توانید مارک خود را در قالب لیبل پارچه ای سفارش دهید. هم چنین بافتن نوار در متراژ بالا و گلدوزی مارک لباس با هر طرح و رنگی قابل اجرا می باشد.

• اجرای ساتن و نخ سوپر طلایی نیز قابل اجرا می باشد.

• ساتن براق می باشد و دارای لطافت خاصی نیز می باشد. نخ سوپر طلایی علاوه بر جلایی که دارد، دارای لطافت خاصی می باشد. این کار باعث می شود که بدن دچار خارش نشود و پوشیدن لباس ها همراه با حس خوبی باشد.

• قیمت و حداقل تعداد قابل سفارش نیز با توجه به طرح و رنگ و اندازه سفارش قابل محاسبه می‌باشد.

لیبل های پارچه ای بیشتر در کارهای اورجینال به کار برده می شوند. به همین دلیل استفاده از لیبل پارچه‌ای دارای کیفیت بالایی می باشند. در برابر شست و شو نور خورشید مقاومت بالایی دارند، و از فرسودگی پایین و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر لیبل ها برخوردار می باشند. برای تعیین قیمت مارک پارچه ای به داشتن یک سری فاکتورها نیاز می باشد.

اولین عامل در این مورد بافتی یا چاپی بودن آن می باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت اندازه آن می باشد. هرچه تعداد سفارش شما بیشتر باشد می توانید تخفیف بیشتری بگیرید و قیمت تمام شده برای هر عدد کمتر می شود. در صورتی که شرکت سازنده خود نیز واسط باشد، هزینه شما بالاتر می رود.

انواع مارک پارچه ای

این نوع مارک در دو نوع مارک ساتن و مارک تافته تولید و ارائه می شود. کیفیت مارک پارچه ای با تراکم آن مشخص می شود. بنابراین مارک های پارچه ای نیز دارای کیفیت و انواع مختلفی می باشند. این نوع مارک ها به صورت چسب دار نیز قابل ارائه می باشند. مارک پشت چسب دار هم به صورت دو طرفه و هم به صورت حرارتی قابل استفاده می باشند.

پدر حالت حرارتی می توان به وسیله اتو به آن حرارت وارد کرد که با این کار بر جای مورد نظر می چسبد و نیازی به دوخت ندارد. مارک های پارچه ای در دو نوع چاپی و بافتی قابل ارائه می باشند. مارک های چاپی دارای هزینه کمتر و مارک های بافتی دارای هزینه بالاتر نسبت به چاپی می باشند. اما کیفیت و ماندگاری در مارک های بافتی بالاتر است.

فواید لیبل پارچه ای

این نوع مارک ها دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی می باشند، و کیفیت بالایی نیز دارند. هم چنین به دلیل این که در شست و شو خراب نمی شوند و دارای ظرافت بسیار خوبی می باشند از آن ها استفاده فراوانی می شود.

در تولیدات وسیعی کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. پشت یقه، داخل درز کناری جیب ها، لیبل های روسری، مارک لباس های بچه گانه، لیبل تاشوی مبل ها، اکسسوری ها، کلاه و دستکش و بسیار موارد دیگر از جمله کاربرد این گونه لیبل ها می باشد.
دارای تنوع زیادی می باشند. محدودیت اندازه ندارند. همچنین دارای تنوع رنگ می باشند. می توانید طرح های دلخواه خود را در کیفیت های مورد نظر سفارش و تهیه نمایید.

داشتن ظرافت نیز از جمله ویژگی های آن می باشد. هرچه یک طرح ظرافت بیشتری داشته باشد، می‌تواند تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد کند. بنابراین می توانید انواع طرح های خود را در اندازه و طرح و رنگ های مورد نظر تهیه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
468 ad
ارتباط با فروش